Trwają zapisy na pierwszy blok cyklu „Dobre Praktyki Tworzenia Oprogramowania” (DPTO) w roku akademickim 2016/2017. Zapraszamy na ogólnodostępne wykłady „Droga do inżyniera”, które odbędą się 1 grudnia 2016 roku na Wydziale Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej w Gliwicach.
„Dobre Praktyki Tworzenia Oprogramowania” to cykl wykładów i warsztatów, który już od kilku lat cieszy się dużym zainteresowaniem wśród młodych programistów. Podczas spotkania specjaliści z Future Processing dzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i prezentują różne aspekty pracy projektowej. Celem wydarzenia jest dbanie o wszechstronny rozwój studentów i absolwentów kierunków technicznych oraz promocja wiedzy technologicznej. Projekt, podobnie jak w poprzednich edycjach, realizowany jest na Uniwersytecie Śląskim i Politechnice Śląskiej.
Uczestnicy najbliższych wykładów przekonają się, że praca w projekcie informatycznym to umiejętność łączenia wielu kompetencji, zarówno twardych jak i miękkich. Zdobędą wiedzę o zasadach pisania „czystego kodu”, ale jednocześnie przekonają się, że proces tworzenia oprogramowania to znacznie bardziej zróżnicowany proces, niż samo kodowanie.
Zapisy na pierwszy blok cyklu „Dobre Praktyki Tworzenia Oprogramowania” 2016/2017 odbywają się za pośrednictwem strony www.dpto.pl
Uczestnicy cyklu będą ponadto mieli możliwość zapisania się na warsztaty, które odbędą się 10 grudnia 2016 roku w siedzibie firmy Future Processing. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, pierwszeństwo udziału w warsztatach będą miały osoby, które uczestniczyły w wykładach I bloku DPTO i jednocześnie w najciekawszy sposób uzasadnią chęć swojego uczestnictwa w szkoleniu. Zapisy na warsztaty ruszają 2 grudnia 2016 roku.
Cykl DPTO 2016/2017 składa się z dwóch bloków tematycznych. Organizacja drugiego planowana jest na marzec 2016 roku.
Organizatorem cyklu DPTO jest firma Future Processing, biorąca udział w wielu kluczowych dla informatyki przedsięwzięciach, nawiązując przy tym współpracę z uczelniami wyższymi w obszarze rozwoju, badań i edukacji.